Santal, brand global al grupului Parmalat, este prezent în mai multe țări ale lumii prin producție locală de sucuri naturale de fructe și prin exporturi.

Numele acestui brand derivă din conceptul "Santé Alimentaire ", termen francez care indică o stare de sănătate, obținută printr-o dietă sănătoasă.

Toate produsele Santal sunt conforme cu principiile de naturalețe și funcționalitate și acordă o atenție specială stării de bine a organismului nostru, fără a uita însă importanța majoră a gustului.

Cercetarea continuă și pasiunea pentru inovație sunt elemente fundamentale în dezvoltarea brandului Santal.

Acest lucru a făcut din Santal un brand lider pe piața băuturilor naturale din fructe, iar produsele noastre au devenit o parte importantă a unei diete echilibrate, necesare oricărui consumator, și o reală plăcere.

Din 1980, când a luat naștere, Santal a reușit să aducă pe piața de consum produse originale și inovatoare, orientate spre naturalețe și funcționalitate.

Fondat cu intenția de a deveni un pionier al inovației în piața băuturilor din fructe, Santal a ieșit imediat în evidență prin introducerea în piață a primelor sucuri 100% naturale.

Pionieratul Santal s-a afirmat și în zona de packaging, acesta fiind primul brand care a lansat un suc natural în recipient de tip „brick” aseptic, menținând astfel proprietățile inițiale și gustul fructelor proaspăt stoarse.

Atenția pentru sănătatea și bunăstarea corpului nostru, combinate cu dorința permanentă de a aduce consumatorilor toate beneficiile fructelor, au adus în gama Santal de-a lungul timpului mai multe inovații interesante și relevante:

  • Santal 5 culori - prima linie de sucuri din fructe inspirată de conceptul “5 culori pe zi”, principiu nutritiv care stă la baza piramidei alimentare moderne
  • Santal Kids – un suc natural dedicat celor mici
  • Santal Folies
  • Santal Activ Drink
  • Santal Top – o băutură din fructe, delicioasă, aromată și fresh
  • Santal Tea – un ceai răcoritor de fructe

Secretul succesului celor mai delicioase fructe transformate în cele mai gustoase și sănătoase sucuri? O singură filosofie: "preocuparea constantă pentru sănătatea consumatorilor."